sobota, 6 grudnia 2014

Winter hand gloves

  Ostatnio miałam wiele ważnych spraw do załatwienia i chyba trochę zaniedbałam bloga. Muszę to koniecznie nadrobić, bo pisanie na tej stronie to bardzo przyjemna sprawa. Nic tak nie odpręża, jak tworzenie postów:)
  Pisałam już o kominach, więc czas na kolejne zimowe akcesoria - rękawiczki. Niestety zasilam grono osób, które notorycznie je gubią. A w zasadzie to tylko jedną... Mam w pudełku cztery lub pięć rękawiczek bez pary. Przechowuję je w nadziei, że jeszcze pewnego dnia mi się przydadzą lub jakimś zrządzeniem losu odnajdę tę drugą:) Czasem myślę, że powinnam mieć rękawiczki przywiązane na sznurku i przeciągnięte przez rękawy w kurtce. Tak jak niektórzy rodzice robią to małym dzieciom:P Gubię praktycznie podczas każdej zimy. Dlatego  szkoda mi wydawać 100 PLN na ładne skórzane rękawiczki, ponieważ wiem, jaki los może je spotkać. Ostatnio przeszłam się po sieciówkach, żeby kupić jakąś ładną parę. Chciałam elegancie skóropodobne rękawiczki, które pasują do płaszcza i kurtki. Najlepiej czarne, ale brązowych też nie wykluczam. Dodatkowo potrzebuję też zwykłych wełnianych ocieplaczy na dłonie, które przydadzą się np. na łyżwach.
  
  W Reserved zawsze jest duży wybór rękawiczek. Od razu rzuciły mi się w oczy te czarne puchate. Moim zdaniem są świetne, a ich jedyny minus to to, że są niepraktyczne. Palce nie są w nich rozdzielone, przez co trudno np. obsługiwać telefon. Myślę jednak, że to fajny prezent na np. mikołajki. Sama  bym się ucieszyła, gdybym takie dostała. Cena: 59,99 PLN. 


  Oglądałam też skórzane. Minus jest taki, że wiele z obecnie dostępnych w sklepach ma suwaki. Nie wiem, jak dla Was, ale dla mnie to żadna ozdoba. Po pierwsze - są niewygodne i łatwo gdzieś tym suwakiem zahaczyć. Po drugie - suwaki wyglądają ciężko. Osobiście unikam. Cena - 99,99 PLN. Przy tym modelu jestem zdecydowanie na nie.


  Spodobały mi się za to rękawiczki z fajnym, eleganckim wzorem w kratkę. Cena taka sama jak poprzednio - 99,99 PLN. Trochę wysoka jak na rękawiczki. Jednak muszę przyznać, że są naprawdę dobrze wykonane. No i materiał - skóra. Dostępne są w rozmiarach S, M, L. Dla mnie S jest lekko za luźne, a wiadomo, że jeszcze by się trochę rozeszły. Dlatego zaczekam do wyprzedaży. Trochę szkoda wydać 100 PLN na rzecz, która 3 dni później będzie za duża:)


  W zasadzie identyczne rękawiczki (tylko nie za skóry) możecie znaleźć w C&A. Obie pary kosztują po 79,90 PLN. Rożnica w cenie nie jest bardzo duża w porównaniu do Reserved, za to w materiale ogromna. Bardzo podobają mi się te gładkie z pionowymi liniami. Niby nic specjalnego, ale takich właśnie rękawiczek szukam. Bez zbędnych ozdób, proste i eleganckie.


  Za akcesoria uwielbiam też H&M! Zwykłe czarne skórzane rękawiczki kosztują tam 79,90 PLN. A wybór jest spory. Ten model dostępny jest w trzech kolorach: czarnym, brązowym i bordowym. Nie jestem przekonana do kolorowych rękawiczek, np. tych w odcieniu czerwieni, ale myślę, że znajda się na nie amatorki.


  Bawełniane rękawiczki to koszt 39,90 PLN. Są ciepłe i na pewno sprawdziłyby się na lodowisku. W komplecie z czapką kosztują 59,90 PLN. Również dostępne są w kilku wariantach kolorystycznych.
  
  Sieciówki to nie jedyne miejsce, gdzie można kupić zimowe akcesoria. Jeżeli chodzi o rękawiczki, to warto wybrać się na tzw. bazarek. Zwykłe bawełniane rękawiczki można tam kupić za 15 PLN, a niczym nie różną się od tych z sieciówki za 40 PLN. Natomiast jeżeli chcecie kupić eleganckie rękawiczki ze sztucznej skóry, to na bazarku musicie liczyć się z kosztem ok. 40 PLN. Ale oczywiście są też minusy - nikt tam nie uzna żadnej reklamacji. Sama nosze rękawiczki zarówno ze sklepu, jak i z bazarku i nie widzę różnicy ani w jakości, ani w komforcie użytkowania. Może dlatego, że nie przywiązuję znacznej wagi do tego typu akcesoriów. Dla mnie im prostsze tym lepsze.

A Wam na jak długo wystarcza jedna para rękawiczek?

5 komentarzy:

  1. Ja mam taki problem, że rękawiczki mi się dziurawią. Nie wiem dlaczego:) Mam pytanie: czemu nie pokazujesz siebie na zdjęciach? Na tych, na których coś widać, wychodzi, ze jesteś ładną dziewczyną. Myślę, ze blog byłby bardziej autentyczny wtedy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja przyznam szczerze, że bardzo dbam o wszystkie rękawiczki, które kupuję, wbrew pozorom to element garderoby, z którym nie rozstaję się jesienią i zimą, dlatego w swojej szafie posiadam różne grubości. Najczęściej jednak kupuję rękawiczki w Mohito, charakteryzują się klasycznym wydaniem, a przy tym są bardzo delikatne i kobiece :) Raz zgubiłam rękawiczki, nigdy później nie spuściłam już żadnych z oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam jedne rękawiczki skóropodobne kupione 3 lata temu w Carrefour i nic się z nimi nie stało, są okej, ale oczywiście nie na mrozy. Szukałam więc rękawiczek z domieszką wełny, ale w sieciówkach trafiałam głównie na akrylowe. Od niechcenia weszłam do Textil Market i znalazłam za 10!zł rękawiczki z 33% wełny. O, to te, tylko ja mam szare: http://txm24.pl/odziez-damska/rekawiczki,28972,601,pl-PL.#color=KOLOR_122&size=ONE SIZE.

    Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja osobiście uwielbiam rękawiczki, ponieważ jestem zmarźluchem. Muszą być grube, ciepłe i nie krępować ruchów dłoni. Oczywiście mam także cieńsze, klasyczne, aby pasowały na eleganckie wyjścia. Średnio przepadam za skórzanymi, ponieważ marzną w nich dłonie, aczkolwiek gdybym dostała jakieś piękne ze skórki z elementami futerkowymi nie pogniewałabym się :) Zapraszam również na mojego bloga www.dayhello.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam
      Chcę tylko powiedzieć , że przeciętnego Polaka nie stać na nieprzemyślane zakupy i na drogie zakupy. Ja w swojej sytuacji i dzięki temu, że jeżdzę do pracy w opiece dysponuję jakimś tam troszkę przyjemniejszym budżetem. Przez wiele lat swojej ciuchomani ( i nie tyko, bylo tych mani więcej) zrobiłam całe miliony nieprzemyślanych zakupów , które czasami nie używane lądowały w kontenerze pck.
      Jeśli mogę coś powiedzieć to ,to,że powinniśmy koncentrować na dobrym obuwiu i bieliźnie osobistej. Reszta może być naprawdę skromna i b. zwyczajna. Jeśli będziemy mieli dobry but na nodze i dobrze ostrzyżone włosy (dobrą fryzurę) to będzie super.

      Usuń