czwartek, 2 października 2014

Autumn is here

  Czytając mojego bloga, nietrudno się domyślić, że lubię kolekcjonować buty. Mogliście się ostatnio o tym przekonać:) Zawsze staram się wybierać ciekawe modele za rozsądne pieniądze. Zaczęła się jesień, więc czas zmienić mokasyny na botki. Tylko jak wybrać fajny model, w dodatku mając ograniczony budżet?
  Ja kupiłam botki na letniej wyprzedaży. To jeden z moich sprawdzonych sposobów: na letnich wyprzedażach poluję na rzeczy przydatne w sezonie jesień/zima, a na zimowych na sezon wiosna/lato. I ta taktyka się sprawdza. Dlaczego? Większość osób kupuje ubrania i dodatki na aktualny sezon. Dlatego rzeczy na inną porę roku nie rozchodzą się zbyt szybko i można je kupić za niewielkie pieniądze. Jakiś czas temu w Pull&Bear dostępne były brązowe botki z dwoiny. Cena - 239 PLN. Drogo, zwłaszcza, że nie zachwyciły mnie tak bardzo. Były ciekawe, ale w tej cenie można znaleźć ładniejsze buty. Cholewka jest miękka, a ja przeważnie wolę usztywnianą. Stronę dodałam jednak do zakładek i co jakiś czas sprawdzałam cenę. W pierwszej turze wyprzedaży cena spadła do 139 PLN. Sporo, ale ja postanowiłam czekać dalej. Normalnie pewnie kupiłabym je i zwróciła, gdyby cena jeszcze spadła. Ale nie tym razem, może dlatego, że nie byłam do nich przekonana. Z doświadczenia wiem, że buty z Pull&Bear na stronie wyglądają znacznie lepiej niż na żywo. Któregoś dnia okazało się, że buty kosztują 79,90 PLN! Niestety został tylko rozmiar 39... Na szczęście w sklepach Inditexu istnieją tzw. dorzutki:) Podczas wyprzedaży co jakiś czas jest uzupełniany towar. Rozmiarówka botków została uzupełniona. I to nie koniec niespodzianek - była też nowa cena. Ile? 59,90 PLN! I co najważniejsze, tym razem zdążyłam je "kliknąć";) Tak więc botki z dwoiny warte 239 PLN kupiłam za niecałe 60 PLN. 
  Botki idealnie pasują do dżinsów i spódnic. Minusy? Jesienią często pada, a nie są to buty, które dobrze znoszą taką pogodę. Mogą przemoknąć. Nadają się raczej na chłodniejsze dni bez deszczu.  
  
  Ja swoje jesienne botki już kupiłam, ale co zrobić, gdy musimy kupić je teraz? Niestety do wyprzedaży zostało jeszcze pół roku. Można skorzystać z Mid Season Sales, które wystartowały już w większości sieciówek, np: H&M, Pull&Bear, Bershka, Reserved. Dodatkowo można też zapisać się do newslettera H&M i zgarnąć zniżkę w wysokości 25%. Przy butach za 200 PLN te 25% daje spory rabat.

Na co zwrócić uwagę przy zakupie botków:

1. Kolor. najlepiej uniwersalny: czarny, beżowy, brązowy. Moda na wyraziste kolory szybko mija, a buty będą nam służyć przez 2 lub 3 sezony.

2. Materiał. Jesień to czas, w którym częściej pada, niż nie pada. Dlatego odpadają botki z zamszu i innych materiałów przepuszczających wodę.
  W najbliższym czasie przedstawię Wam propozycje jesiennych botków z sieciówek za rozsądne pieniądze. Kryteria: wysoka jakość i niska cena. Myślicie, że uda mi się znaleźć coś ciekawego?

3 komentarze:

  1. Fajny pomysł na bloga :) a kupujesz czasami butki na allegro? można znaleźć całkiem fajne za nieduże pieniążki :)
    PS zapraszam na mojego lifestylowego bloga:) dopiero zaczynam ale się staram ;)
    http://lollinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne botki! Stawiam na bez albo jasny braz!

    www.PurseFixation.com
    Toast your Purse with an Outfit!
    Fashion Advice, Events and More

    OdpowiedzUsuń