niedziela, 14 września 2014

Surround for one pound

  Dziś mam przyjemność przedstawić Wam nową kategorię na blogu - GADŻETY. W tym miejscu będę opisywała różne przydatne gadżety, które są nie tylko funkcjonalne, ale też pozwolą nam zaoszczędzić;) Możecie się tu spodziewać naprawdę ciekawych rzeczy, może inspiracji na prezent dla kogoś bliskiego? W każdym razie zachęcam do śledzenia bloga.
  Ponieważ to pierwszy post z tego cyklu, zacznę spokojnie. Na pierwszy ogień idą oryginalne słuchawki z motywem panterki! Pewnie zastanawiacie się, co w nich (poza wyglądem) jest takiego niezwykłego. W samych słuchawkach - niewiele. Ale historia ich zakupu na pewno jest ciekawa.  
  Słuchawki pochodzą z TESCO. Tak, w supermarkecie jak najbardziej można kupić fajny sprzęt nagłośnieniowy. Nauszniki (bo według mnie ta nazwa do nich pasuje;)) znalazły się w moim posiadaniu zupełnie przypadkiem. Do całodobowego TESCO wybrałam się późnym wieczorem, ponieważ potrzebowałam papieru do drukarki. Na szczęście sklep nie był daleko. Moją uwagę przykuły palety z przecenionymi rzeczami. Wśród talerzy, kubeczków, drewnianych sztućców zauważyłam słuchawki w panterkę. Ich regularna cena to 35,99 PLN. Na promocji kosztowały jedynie 12,49 PLN. To nie dużo jak na słuchawki. Obejrzałam je dokładnie - producent daje roczną gwarancję, zapewnia o czystym dźwięku i komforcie użytkowania. Za taką cenę szkoda ich było nie wziąć. Wiedziałam, że nie są to słuchawki świetnej jakości, ale czasem sprawdza się również słabszy sprzęt, np. na wyjazdach. Aby się upewnić co do ceny, podeszłam do czytnika. I tu czekało mnie miłe zaskoczenie: na wyświetlaczu widniała cena 6,55 PLN! Wtedy stało się jasne, że nie opuszczę bez nich sklepu. I nie ukrywam, że główną rolę odegrała tu cena. W regularnej na pewno bym się na nie nie zdecydowała, ponieważ mam już sprzęt, z którego korzystam na co dzień. Słuchawki są dostępne w dwóch odcieniach: ciemnym i jasnym. Ja wybrałam ciemne.
 A jak sprawdzają się w rzeczywistości? Naprawdę nieźle. Plusy:
- czysty, ładny dźwięk
- możliwość regulacji wielkości (niewielka, bo niewielka, ale zawsze)
- możliwość ściszania i pogłaśniania muzyki z pilota na kablu (który ma też wbudowany mikrofon i przycisk, więc możemy używać słuchawek do odbierania połączeń telefonicznych i rozmów)
- oryginalny wygląd
- wejście na kable jest ukryte w w futerku

  Słuchawki wykonane są z miękkiego, miłego w dotyku materiału. Pałąk obleczony jest eko skórą, co daje ciekawy efekt. Są bardzo wygodne, nie cisną i ładnie leżą. Nieźle się na nich słucha muzyki, a to chyba najważniejsze. Nie spodziewałam się, że słuchawki za bardzo niską cenę mogą być tak funkcjonalne. 
  Jak widzicie, fajne rzeczy można znaleźć w najmniej oczekiwanym momencie. A Wy macie jakieś warte uwagi gadżety z supermarketu?

PS: Powinny być jeszcze dostępne w wybranych marketach.

6 komentarzy:

  1. Swietne nauszniki!
    Kisses
    Aga

    Check my new post:
    Platform sneakers
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! wspaniałe nauszniki :) Uwielbiam panterkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Those shoes are awesome. Love how they match with the ear muff. Cool choice of print.
    Would you like to follow each other?

    http://kintsugioflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Słuchawki genialne! Strasznie bym chciała takie mieć :) A za taką cenę to prawdziwa okazja.
    Love Life Every Day
    everydaybeauty instagram

    OdpowiedzUsuń